Blow Fish

Monday, June 12, 2006

İlk giriş


Merhaba,
Bu ilk girişim. Dolayısıyla biraz heyecan var tabii.
'A ne güzel benim de bir internet sayfam olsun, herkes gelip okusun' düşüncesi güzel ama sayfa öyle bembeyaz karşında açılınca 'benim acaba anlatacak birşeyim var mı' diye kalakaldım.
Kadın, reklamcı, evli, İstanbul'lu vs gibi girdiğim kategoriler hiç de özgün değil. Sualtı biolojisti falan olaydım bari. Yazacağım herşeyi zaten hemen herkes günlük hayatında yaşıyor. Herkes imkansız zamanlamalara iş yetiştirmeye çalışıyor (di mi reklamcı arkadaşlar?), herkes sabah ve akşam trafiğinde çıldırıyor (maslak'da çalışıyorum diyeyim, siz anlayın), herkes evliliğinde zaman zaman problemler yaşıyor (evlinin başına yeni koymayı unutmuşum bu arada ki çok önemli), herkesin politika, ekonomi konularında söyleyecek bir çift sözü var. Yani bu sayfada yazabileceğim daha önce kimselerin aklına gelmemiş, ağzından çıkmamış bir kelam yok.
Ama olsun. Ben gene de yazıyorum. Belki size ilginç gelir ya da sadece ben içimi dökmüş olur rahatlarım. Bu da az şey değildir.

1 Comments:

Post a Comment

<< Home